Shop Mobile More Submit  Join Login
TRIPLE max by DerekEmmons TRIPLE max by DerekEmmons
just messing around with the same render..;)
Add a Comment:
 
:icon8404:
8404 Featured By Owner Mar 3, 2005
insane i love it, its a [img][link]
Reply
:icondarkmyke:
darkMyke Featured By Owner Jan 28, 2005  Hobbyist Digital Artist
Wow, really great 3D as well as good 2D - I especially like the circle in the bottom part of the image. definitely an awesome image :)
Reply
:iconthedobofdob:
thedobofdob Featured By Owner Jan 28, 2005
nice work
Reply
:iconportwolf:
portwolf Featured By Owner Jan 27, 2005
goddamn!! holy shit! this is damn superb!
Reply
:iconzygrael:
zygrael Featured By Owner Jan 27, 2005
boahah !! :omg:

this one is killer...the render is great coz he looks soo detailful and the fire and atmo is perfect...
btw. great idea with this circle ;)
donīt know which one i will fav...this or Catastrophy V2...
best render that i see here on DA !!

:fav:
Reply
:icondigitalshock:
digitalshock Featured By Owner Jan 17, 2005
ohly shit thats a transmutation circle.. i see some fma =d
Reply
:iconzaleone:
zaleone Featured By Owner Dec 15, 2004  Professional Photographer
Damn man... Reminds me of Halo2 Intro. Just got an HDTV so I hooked that up to it .. pretty sweet. Nice job. I still gotta learn your tricks... my 3d art doesnt' come close.
Reply
:iconiunewind:
iuneWind Featured By Owner Dec 14, 2004   Digital Artist
wow!
Reply
:iconhoshiboshi:
hoshiboshi Featured By Owner Dec 13, 2004
This is just SWEET!
The render is freakin berzerk! :D :D
Brushwork is amazing! :+fav:
Reply
:icontukan:
TuKan Featured By Owner Dec 12, 2004
amazing work !!!
Reply
:iconfabiolistrani:
FabioListrani Featured By Owner Dec 12, 2004  Professional Digital Artist
Awesome work man!!! :clap:
Reply
:iconjaffar666:
Jaffar666 Featured By Owner Dec 12, 2004
nice 2d, but i don`t like rest of the work
Reply
:iconderekemmons:
DerekEmmons Featured By Owner Dec 12, 2004
Then why dont you comment on something you do like.. i create for myself...not to impress you.
Reply
:iconjaffar666:
Jaffar666 Featured By Owner Dec 13, 2004
I comment it because i like 2d on that piece & I want to tell you about it, I don`t rate it...
Reply
:icon8thwonder:
8thWonder Featured By Owner Dec 12, 2004   Digital Artist
Awesome piece. Not sure if I like the bright white steaks of electricity coming out of the render, but I love setup and concept here. REally nice piece :)
Reply
:iconnoctilius:
noctilius Featured By Owner Dec 12, 2004
ahh this is awesome.. great job with the 2D at the bottom, that's by far my favorite part!
Reply
:iconjunkyardwilliefan:
JunkyardWillieFan Featured By Owner Dec 11, 2004
That's amazing! What is it anyway? :confuse:
Reply
:iconfractured-visual:
Fractured-Visual Featured By Owner Dec 11, 2004  Hobbyist Digital Artist
jesus it awesome !!!
Reply
:iconpete-aeiko:
pete-aeiko Featured By Owner Dec 11, 2004  Professional Digital Artist
hey mate, good shit this one yeap...

i couldnt do anything with the render u sent me, just had no inspiration..

ill holla u after xmas with some fresh ideas ;)
Reply
:icondecide-:
Decide- Featured By Owner Dec 11, 2004
Awesome work! :+fav:
Reply
:iconxdreamer:
xdreamer Featured By Owner Dec 11, 2004
Oh my god. I don't have to tell you that..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I like that! How the hell get you always such inspiration. I'm stuck with the computer for the moment. My brain is empty no ideas no motivation to work on...Thats so sick. I love browsing to your abstract work, thank you for beeing here :-]
Reply
:iconsnowangel-:
SnowAngel- Featured By Owner Dec 11, 2004
So good it made me cry ; _ ;
Reply
:iconinception8:
inception8 Featured By Owner Dec 11, 2004  Hobbyist Digital Artist
really like the way you put it together. :)
Reply
:icondarius-ii:
Darius-II Featured By Owner Dec 11, 2004
so beautifulllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Reply
:iconclassiclegacy:
classiclegacy Featured By Owner Dec 10, 2004   Digital Artist
awesome work
Reply
:iconkronic7:
kronic7 Featured By Owner Dec 10, 2004
Thats the shit right there man, the coolest abstract shit ive seen in a while....+fav!
Reply
:icontonare:
tonare Featured By Owner Dec 10, 2004  Professional Digital Artist
Thats awesome bro...wow!!!:D
Reply
:iconcentercore:
Centercore Featured By Owner Dec 10, 2004
tech ring rules and the render it awesome very good work +fav
Reply
:iconjestarartandmusic:
JestarArtandMusic Featured By Owner Dec 10, 2004  Student Digital Artist
nice very very nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wish i could do shit like this
Reply
:icongroxx:
Groxx Featured By Owner Dec 10, 2004
ooooh, definately my favorite of these building-thing renders :wow:
And that bit of 2d at its base is perfect :) Great job :D
Reply
:iconalien-base:
Alien-base Featured By Owner Dec 10, 2004  Hobbyist General Artist
Yeah, but you didn't mess it up, you improved it :P
Reply
:icondogparry:
dogparry Featured By Owner Dec 10, 2004  Hobbyist Digital Artist
You are real master of Rendering! I would be honoured if you check my gallery and leave a comment on just one piece.

Keep on: Dev watch and +fav.
Reply
:iconyesterdaysgrave:
YesterdaysGrave Featured By Owner Dec 10, 2004
:gawdrop: amazing work:D
Reply
:iconl1b3rat3:
l1b3rat3 Featured By Owner Dec 10, 2004  Hobbyist Digital Artist
Reminds me of niteangels work, Ediface, awesome job
Reply
:iconaffekt:
affekt Featured By Owner Dec 10, 2004
Wow... love those fire effects and the tech circle is fantastic. 2d works well too. :)
Reply
:iconkaketai:
kaketai Featured By Owner Dec 10, 2004
wow, its hot
Reply
:iconbreakerr:
breakerr Featured By Owner Dec 10, 2004  Hobbyist Digital Artist
yeap, you did it :w00t: I knew you could do a major kickass with this render :thumbsup: lovely fire colors and display :nod: good work man :highfive:
Reply
:iconcyberphobia:
cyberphobia Featured By Owner Dec 10, 2004  Professional Digital Artist
omg.. that fog is damn good..
Reply
:iconcu5:
cu5 Featured By Owner Dec 10, 2004
Yup great smoke :) Very nice
Reply
:iconblackmaterial:
BlackMaterial Featured By Owner Dec 10, 2004
Nice! good conecpt :) awesome smoke and space ships :) fav+
Reply
:iconslimzbread:
Slimzbread Featured By Owner Dec 10, 2004
man You are good
nice brushing...and a beautiful render

:+fav: ofcourse
lOl
:santa:
SB
Reply
:iconjoombaboomba:
JoombaBoomba Featured By Owner Dec 10, 2004
very cool. how did you design the emblem on the ground?
Reply
:iconderekemmons:
DerekEmmons Featured By Owner Dec 11, 2004
i did the bottom the same as any 2d ..a circle..used a path and stroked it with an eraser and set the spacing to leave gaps between them/ added some more, then applied a transform> distort ..voila* ..i have a tut to show how its done in my old account, its in the journal. [link]
Reply
:iconmonolite:
monolite Featured By Owner Dec 10, 2004
The render is quite nice
a bit dark but nice

I like the explosions alot
nice work, keep it up
Reply
:iconbladeshock:
Bladeshock Featured By Owner Dec 10, 2004
I think area of the image is stunning.
Reply
:iconleeg-:
LeeG- Featured By Owner Dec 10, 2004
great job :) :+fav: like all the rest! :D :worship:
Reply
:iconviremaster:
viremaster Featured By Owner Dec 10, 2004  Hobbyist Digital Artist
prytty amazing love it
Reply
:icontkx:
tkx Featured By Owner Dec 10, 2004
wahhhhh! thats amazing love the detail wow!! I think thats an improvment there :) :+fav:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 904 × 1200




Details

Submitted on
December 10, 2004
Image Size
425 KB
Resolution
904×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,944
Favourites
85 (who?)
Comments
48
Downloads
864
×